Vilken helg!

Hej min kära blogg!

Vilken helg det har varit. Sjukt intensiv, lite sömn, mkt info & utbildning. I lördags började eventet 12.00 och höll på till 18.00, sen åkte vi ut till öckerö med färjan och hade teambilding till midnatt, sen ut till frölunda för att sova hos en kille som hette erik. Söndag 10 - 14 event igen och efter det stannade vi kvar på liseberg, (eventet var på lisebergs teatern) har vart en bra helg & nu är det mycket att fundera på :)

Nu i veckan är det pluggpluggplugg som gäller för på lördag åker jag & danielo till Alanya & har det gött i en hel vecka!! Wihooo vad skönt det ska bli :) Endast 5 dagar kvar nu, puh blir lite stressad när ja tänker på det för de är mkt som ska fixas.

Hoppas ni haft en bra helg? Skriv gärna och berätta :)

Nu ska jag ut & gå en promenad sen sätta mig & plugga, ha en toppen tisdag!



Puss / A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0