Fredag!

Hallo där!

Så var det redan fredag igen. Veckorna går hur fort som helst nu! Snart är det sommar, sol & bad :)
Idag har jag gjort prov på förmiddagen, kändes ok. Hade inte pluggat någonting nästan så får väl se hur det går.

Nu är det dags att ta tag i städningen för det ser ut som jag vet inte vad i min lägenhet ...Jag behöver dammsuga,damma, torka golvet, plocka iordning på alla kläder och få in dom fint i garderoben, så bäst att sätta igång!

Här kommer lite bilder från Daniels mobil när vi var i Gbg på stan & på Ikea.




Mhh, gott med glass...






En tant skulle ta kort på oss men verkade glömt o ta bort fingret från linsen :P

Ha en skön dag! /A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0