Äntligen

Äntligen är allergichocken över ! Shit vilken pärs. Började må dåligt den 14:e maj och sen den 17:e fick jag röda prickar på armarna som började klia och slog upp till små blåsor på händerna armarna, armbågarna, fötterna låren osv...Har haft konstant illamående och feber i 10 dagar. Först idag som jag kunnat verkligen äta och inte kännas som man ska spy direkt. Känns som jag levt i en bubbla de senaste dagarna.

Så himla skönt att vara på benen igen. Idag kom Alex förbi på en kopp te, var jätte trevligt med lite sällskap. 

Nu när jag är piggare måste jag ta tag i alla skolarbeten som ska lämnas in, för det börjar närma sig slutet på kurserna nu :) EN sak i taget så kommer jag fixa det!



/A.

Kommentarer
Postat av: alex

det går bra med skolinlämningarna ska du se! :) sen blir det La Playa hela sommaren!Bikini,sand och insmörjade manliga kroppar. MUMS! hihi

2011-05-26 @ 12:39:28
Postat av: Linda

Så skönt att du äntligen mår bättre gumman <3 nu är du snart frisk ska du se! Var kul & ses idag! puss

2011-05-26 @ 16:12:40
URL: http://lengda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0