ljumma vindar

Spenderat lånhelgen i gränna och det har varit helt underbart. Jätte skönt väder och jag har bara njutit. Gränna är så fint på sommaren :) Polkagrisar har det allt blivit några med ;) I söndags åkte jag och mor till A6 och Ikea.

Shoppade detta:
Jeansshorts, bik bok
Vitt stort linne, bik bok
Byxdress, Hm
Solisar, Hm








Två förvaringsboxar till kläder, ikea
Två trästolar till balkongen, ikea


Hade en super bra nationaldag med min goding igår, vi storhandlade på willys, åkte till sandvik och sen svalnäs och jag tog årets första dopp. På kvällen grillade vi och bara myste. Min Finaste Daniel :) Tycker om dig så <3



Ha en skön dag i solen :) / A.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Gillar byxdressen!

2011-06-08 @ 21:35:31
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0