Fried green tomatoes

Just nu vill jag bara att solen och värmen ska komma tillbaka så man kan vara ute på sjön, sola o bada & bara glassa runt! Men det kommer väl snart :)
Idag har jag haft än super bra dag med Hannisen, vi har kikat på Fa fyndet, lagat mat, pratat, och ikväll har vi haft sconeskväll med frida & madde ( precis som gamla tider) så mys. Finns det nått bättre än riktiga vänner? Tror inte det.
Älskar alla mina kära vänner så himla mycket. Ni är underbara <3

På fredag är det midsommar & den ska firas ute i Mellby! Ska bli jätte kul, men frågan är vad man ska ha på sig? hehe alltid detta problem :P Får väl leta fram nått i garderoben.


Förressen såg jag & tjejerna en jätte bra film ikväll. " Gröna stekta tomater"
Har ni inte sett den så måste ni se den! Nu blir det snart sängen för mig. Sov gott! /A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0