Fixar & donar!

Hej hopp :)

Hade bokat tvättid idag mellan 08.00 - 12.00 så ställde klockan, gick upp och ner i tvättstuga, men när jag kommer ner så upptäcker jag att någon annan tvättar! Vafan? Gud vad irriterande. Så jag fick inte börja tvätta förens 11 typ när han var klar. Kul...så nu hänger min tvätt och torkar när nån annan snart ska ha tvättstugan. Suck.....

men 13.30 kommer daniel, daniels syster och hennes barn Philip & Albin hit. Så ska vi åka till Såtenäs och kika på Herkules m.m  Albin fick det i 5 års present av mig & Daniel :) Ska bli roligt!

Sen ska det fixas kött, tält, sovsäckar, kläder och dricka för imorgon ska det firas midsommar ute i Mellby!



Vill önska er alla en riktigt Glad midsommar! /A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0