14 juli

Tjoho!
Har tvättat här hela förmiddagen, upp och ner, upp och ner i tvättstugan. Men nu är jag snart klar! Skönt med lite rena kläder, och framför allt rena underkläder ! Nästan helt slut på det nu :P

Snart ska jag sätta in en stinas kyckling i ugnen och koka lite ris och sås till :) yummie! & em ska jag träffa maddie, blir en fika på stan.
Ska även köpa lite grejjer till Daniels lägenhet på rean. Han håller på och flyttar in nu. Vi ska gå och provligga sängar på Jysk, två 90 sängar ska det bli , så sätter man ihop det till en stor dubbelsäng, jihooo. Gissa vem vi kommer sova mest hos framöver? ;)

Förövrigt har jag och min goding varit ihop i 5 månader idag! Tiden går så fort, :P Det betyder att jag haft en inneboende här i ca ett halvår..och nu ska han flytta till eget. Känns lite konstigt, men tror det är bra också. Bra att ha sitt eget först innan man flyttar ihop på riktigt. Så man lär sig allt som man ska göra i ett hem som tvätta, laga mat, städa, bädda sängen, betala hyra osv ;) hehe, daniel har aldrig bäddat en säng i hela sitt liv..han säger att det inte är hygieniskt, för den behöver luftas..jo visst, men visst ser det allt snyggare ut om man har på ett överkast? :P



>Ha en härlig torsdag ! /A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0