Underbar helg

Hej mina fina! Har haft världens bästa helg. Bästa helgen på mycket länge.
Nu kanske ni undrar: Jaha, vad gjorde hon då? Ja, mina vänner det ska jag berätta nu ;)
I fredags så kom Daniel hit efter jobbet och så gjorde vi iordning oss och käkade hemlagad pizza med mina föräldrar. 

Sen digga vi på musik och drog vidare till nya gabbes "The view" shit vad snyggt det har blivit ! Ojojoj, riktigt imponerad blev jag. Daniel tog en öl och jag en zingo, jag var nykter nämligen (taxi).
Sen åkte vi vidare till bowlingen. Spelade biljard, dansade, träffade goa folk och bara hade det kul! Sen efter stängning så ville daniel till stadt, men inte jag. Så jag drog på efterfest till Vikor med lite folk och Daniel till Stadt.

Vid ca 02.30 hämtar ja Daniel utanför stadt och vi åker hem till mig. Myyyyys. Dan efter var det deg hela dagen, sen på kvällen blev det bio "the tourist" bra film. Sen sov daniel här och igår käkade vi pizza, myste och kikade på dirty dancing. Underbart!


Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart
Only girl in the world... /A.

Kommentarer
Postat av: Linda

åh mys, du har ju haft en riktigt toppen helg hör jag <3

2011-01-17 @ 12:46:07
URL: http://lengda.blogg.se/
Postat av: Tilly

Vad härligt det låter fina, fina du! Är glad för din skull :D

LOve you

2011-01-18 @ 00:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0