Torsdag 6:e januari!

Hey :)

Idag träffade jag Alex en sväng för att gå på MQ rean, men vi gick bara in och vände. Var så sjuukt mycket folk! Kö igenom hela butiken..
Lite senare kom Hanna till mig och drack te och bara pratade och vi hade det allmänt mysigt. Vi satt och gjorde kollage i mitt fotoalbum också, blev skit fint! Älskar hade göra kollage och klippa och klistra, hur kul som helst!


Ikväll har carro vart här ( som jag förövrigt inte träffat på år och dar) vi gick till nya allvideo "hemmakväll" och köpte 3 filmer för 100 spänn.
Jag köpte the ugly truth och wedding crashes. 

 
Den filmen är så bra! Ett måste :)

Imorgon är det äntligen fredag, ska bli så roligt! Men vad ska man ha på sig? Hmm..tåls att fundera på :)
Puss på er mina fina. Godnatt! /A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0