Tisdag!

Hej hopp :)
Nu är det lite vår i luften! Snön håller på att smällta bort och det är några plusgrader. Hoppas det kan hålla i sig så nu. Igår åkte jag till Daniel på kvällen och sov hos han. Blev dock inte mycket sömn, (4 h?!) nått sånt..han började ju jobbet kl.8 så då fick ja köra in oss till stan.

Nu har alla mina kurser kört igång på komvux:

Religion A
Naturkunskap B
Webbdesign

Känns riktigt skönt och kul! Snart flyttar jag också, Im so happy!! :)

Snart blir det luncha på stan med Lindu, fårse vart vi går och käkar någonstans. I em ska jag hem till hannisen och hjälpa henne och laga pajer för ikväll kommer min och tillys familj hem till dem. Ska bli jätte mysigt :) Saknas en söt liten tillan dock! Men du finns med oss i tankarna.
Usch de där lät ju nästan hemsk...typ som du gått bort eller nått! Så menade jag ju absolut inte, aja hoppas ni fattar :P




Ha en underbar tisdag! Puss /A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0