Nystart!

Hejhopp :)

Idag började komvux, det var introduktion osv. Imorgon börjar lektionerna till Naturkunskapen. Känns skönt att komma igång med detta nu!

Gick förbi HM på hemvägen och köpte ett par svarta spetstrosor och ett leopard linne o tillhörande trosor. Alltihop var på rea så gick på 105 spänn. Jag klagar inte! ;)

Har vart förbi Viola en sväng med. Hon var så snäll och gav mig några tallrikar, bestick, glas o kaffekoppar som hon inte använder. Perfekt! Nu är jag redo för att flytta :)

Här är en bild på vardagsrummet i lägenheten.

 

Så, vad händer ikväll?
Snart blir det mat sen tänkte jag kanske åka ut till D. Annars tänkte jag gå förbi Orawan & Adrian en sväng. Ha en skön måndagskväll! Puss /A.


Kommentarer
Postat av: Tilly

Gud vad fint!! vill se ! :P

2011-01-11 @ 00:47:35
Postat av: Linda

Nu närmar sig flytten ju :) vad kul!

Hoppas det gick bra på komvux. <3

2011-01-11 @ 11:12:45
URL: http://lengda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0