Nyår 2010/2011!

Hallå där :)
Nu är det alltså nytt år. Detta året kommer bli bra! 2011 it is ;)

Igår var det nyårsafton och den börjades vid 17.00 hos mig. Med lite champange och matlagning. Vi lagade tacopaj och fruktsallad till efterrätt. Jätte gott & mysigt var det :) Vi spelade "tjejmiddag" som jag fick i julklapp av mamma. Roligt spel att spela med sina vänner. Runt 21.00 ringer Linda och vill att vi ska komma till dem. Jag blev jätte taggad och ville gå, medans de andra hellre ville sitta kvar och prata. Det slutar med att de sitter kvar hos mig och jag cyklar iväg själv till den andra festen! Haha. Vafan liksom?
När jag kommer till Viktor så är det fullt ös och Linda & Linda är fulla som bara den. Vi dansar och jag blir bjuden på lakrits shot! Sen säger det bara pang och jag går också in i dimman. Vi hinner inte ens fram till torget och missar fyverkerierna. Sen försvinner dom flesta och vi är ett gäng som går tillbaka till viktor och sen vidare på efterfest till en som heter Laagen. Kvällen slutar med att jag stupar i säng 05.00, Tack alla för en riktigt bra nyår!


Redo för party!


Madde & Frida lagar mat


Jag & Madde


Fina Frida


Linda & Jag


Fullt ös hos Viktor!


Gott nytt år!!!! Its gonna be a good new year! /A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0