Nu mera 21 år

Tjenixen :) Idag strålar solen i Lidköping, underbart! Startade dagen på UM med hanna, sen köpte jag årskort på friskis och gymmade lite med Alex. Hur skönt som helst! Shit vad jag har saknat att träna, mår så jävla bra av det. Har även legat 10 min i solariet, inte fel det heller.

Igår fyllde jag 21 år, nu är jag verkligen vuxen. Snart flyttar jag med, åhåhåh. Åt lite födelsedagslunch på 3B med Hanna. Fick en söt liten bok av henne, tack vännen :)
På kvällen lagade mor och far super god mat. Till förrätt blev det Räkcocktail, Huvudrätt ris och baconlindad kyckling med bönor och till efterätt Budabest tårta. MUMS.

Fick nödvändiga saker till lägenheten, typ dammsugare, durkslag, köksknivar, stekpanna, grytor m.m 
Mormor hade gjort ett jätte fint album till mig med bilder från min student. Tack så mycket! Jätte fint :)



Mina paket


Bild från middagen

Imorgon blir det fest hos mig!! Ska bli skit roligt! See you at the club ;) /A.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul att du fick en dammsugare som du önskade dig och andra grejer till lägenheten :)

2011-01-23 @ 22:34:31
URL: http://lengda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0