Fixar och donar i lägenheten!

Tjenixen! Idag gick jag upp vid sju för att spendera hela dagen i nya lägenheten! Har tagit dit rätt mycket saker, men mycket är kvar. Har börjat spackla i vardagsrummet och imorgon ska jag och pappa måla. Toan ska också fixas sen kan jag flytta in resten.
Vill ta dit sängen redan ikväll så jag kan sova första natten, men det tyckte inte pappa var bra eftersom vi ska måla imorgon. Men va fasiken, vi ska ju inte måla i sovrummet? Vill ju sova däär. Så går han inte med på det så tänker ja ta dit en madrass så länge. Bara för att jag älskar min lya!

Nu ska jag kika ett avsnitt av gossipgirl säsong 2 som jag köpte i ullared. Ikväll blir det mys med Mr. D


I know you love me, xoxo gossip girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0