Ännu en toppen helg över


Hallo där.
I fredags hade jag min 21 års fest här i källaren. Skit kul hade vi! Tack för alla fina presenter<3
Runt 21 begav vi oss vidare till "the view" och tog varsin drink. Jag drack Orgasm, skit god drink! Hemma hos mig gjorde jag Piña colada till mig och hanna, mums på det. Lyxade till det lite när det var födelsedagsfirande ;)

Sen gick vi till bowlingen, men när vi kommer dit så släpper inte vakterna in orawan för hon var för full. Så jag ringer en taxi till henne, men när den kommer så vägrar hon sätta sig i den utan säger att hon inte är så full. Så vi försöker igen, men hon kommer inte in. Kunde ju knappt stå rakt så inte så konstigt...men hon tänker inte gå hem. Så jag & hanna får stå och försöka förklara för henne att ända sättet för henne är att åka hem. Men NEJ det vill hon inte. Sen ringer vi snälla Eric som kommer och hämtar oss, så kör vi hem orawan och sen tillbaka vid bowlingen igen vid 23. Jippie, nu börjar partyt för mig! Där inne partar vi loss och dansar och har kul. Sen började alkoholen ta rätt mycket på mig med...hehe.

Här kommer lite bilder från kvällen














Tack för en toppen kväll mina godingar! /A.


Kommentarer
Postat av: Tilly

Vad fina ni är tjejer <3 hoppas du hade en jättefin dag och kväll :)

2011-01-27 @ 22:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0