På benen igen

Hej alla där ute :) Håller på att återhämta mig efter 1 dygn med magsjuka. Fy fan säger jag bara! Spydde typ varje halvtimme under 8 h..uschee :/ fick inte behålla ens lite vatten. Men,men nu mår jag mycket bättre. Har ätit toast och yoghurt nu och tagit en kyäni. Känner mig fortfarande svag och seg, men det är ju inte så konstigt iof?

Tänkte visa lite bilder från helgen som var
I Fredags var det fest för Linda Nord som fyllde 20!

Andreas & Linda

Eric, Nordan, Christoffer

Allihopa

Jag & min kära vän

Linda med sin grymma t shirt

Marcus & Alex

Utanför grillen vid örthagsparken.
Tack för en toppen kväll allihopa! Hade as kul :) /A.



Kommentarer
Postat av: Linda

vad skönt att du mår bättre sötnos, vi måste ses nästa vecka <3

2011-02-10 @ 18:17:06
URL: http://lengda.blogg.se/
Postat av: alex

Hihi marcus ser helt tokig ut!

2011-02-16 @ 10:35:50
URL: http://modeochmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0