Internet igen!

Sådär :) Nu har jag sagt upp det mobila bredbandet ( som va skit) och fixat fast breband, så nu funkar allt äntligen som det ska!

Händer så sjukt mycket nu så hinner knappt med själv! Men mycket kul är det som händer.
Daniel & jag blev tillsammans för typ en vecka sen. Känns toppen, mår så bra när jag är med han <3

Köpte ny soffa igår, halva priset fick jag den för på jysk! Ska lägga upp bild sen så ni får se :)

Här kommer bilder på sovhörnan.





Min nya myslampa från ikea, visst är den fin?

Nu ska jag fixa iordning lite för snart kommer johanna på fika! / A.

Kommentarer
Postat av: Tilly

Jättefint är det Anna! Läängtar tills jag får se det live;)

2011-02-23 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0