Fredag!

Hejhopp! Så var det fredag igen. Denna veckan har gått sjukt fort. Måste ju betyda att jag haft roligt? Ja det har jag och mycket att fixa. Nu är allt äntligen inne i lägenheten. Så mitt rum är helt tomt på Ole tomsgatan nu.
Känns så jävla gött! Lägenheten är helt färdigmålad och fräsch nu med & pappa skulle sätta upp gardinerna i vardagsrummet idag. Vita långa linne gardiner från Åhléns blir det :) Lägger upp bilder på resultatet sen när jag fixat internet ;) måste bara ta tummen ur röven och ta tag i det!

Ikväll blir det lite partaj för linda Nord som fyller 20 idag. Grattis till dig bruden! Först blir det hem till Viktor som typ är min granne nu ;) Sen blire nog en sväng till bowlingen.
Ska upp vid 04.30 inatt för att sätta sig på buss till sthlm. Ska åka ett gäng dit och gå på ett Kyäni event, ska bli riktigt roligt och intressant! Berättar mer sen hur det var.



Ni får ha en toppen helg! Puss & Kram /A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0