10 augusti

Hello! Idag har jag vart hos syon på campus och disskuterat kurser som jag ska läsa i höst. Det startar igång redan nu på måndag den 15:e (puh!) Men gött och få lite struktur i vardagen igen.

Har även käkat lunchbuffé idag med balex på rörstrand. Mumsigt värre! Kolla lite efter nått att ha på mig på fredag då Daniel ska ha inflyttningsfest men hitta inget tyvärr.


Här kommer lite fler bilder från Norge

shopping i k-town


En tur på Fiskebrygga






Vinkväll med tapas sen utgång på Charlies!
















Dyreparken & badelandet










Kaptein sabeltan världen




sjörövargrillen (där de jobbat i sommar)






På resan hem var det väntetid i oslo 4 timmar, så vi gick runt i stan & käkade lunch på en restaurang som hette Mona Lisa.





Ett hav av blommor låg utanför domkyrkan :(





Min fina Anna





Var en rolig vistelse i Norge, så kul att se hur anna har haft det. Hon är väldigt saknad av mig. Fick verkligen mersmak på att ge mig ut jag med!  Vem vet snart kanske det är jag som flyttar till norge ;)  /A.

Kommentarer
Postat av: Tilly

Ær så glad att du kom. Det var så kul <3

2011-08-24 @ 19:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0