Bilder från helgen!

Hej hopp!
Igår var det underbart vårväder, 18 grader typ. Idag regnar det och är kallt..växlar snabbt !

I fredags blev det spontan utgång. Jag och Daniel kände för att gå ut och ha lite kul så fick drog några öl och cider och gick sedan till bowlingen. Jag hade riktigt kul! Var roligt folk där & bra live sång.

I Lördags tog vi bilen ner till Göteborg för lite shopping. Vi åt årets första mjukglass i solen och bara njöt. Sen lunchade vi med min morbror på stan. Åt jätte god sallad som man fick välja ingredienser i själv, plocka ihop en mix av det godaste.
Köpte löshår på salong Safari, som jag alltid velat testa. Ska bli spännande och se hur det ser ut sen.
Daniel hämtade äntligen ut sin Tiger kostym, köpte vita Tiger skor och en t-shirt.

Sen drog vi vidare till IKEA. Jag köpte en vit bokylla, en lampa, doftljus, ett svalare täcke, en lampa till orawan, en tavelram m.m






Ojojoj, sicken snygging! stolt flickvän ;)



Danel pusslar ihop min nya bokhylla




Underbart vårväder


Blomlådan som jag planterat. Älskar blommor! /A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0