> Torsdag!

Hej hallå :)
Idag gick jag upp vid tio och åt lite frukost och tog det lugnt. Sen var jag hos Kristina vid två, ett bra samtal som vanligt! Tog sen bilen till ÖB och köpte lite användbara saker. Efter det åkte jag till Alex och drack te och pratade lite.
Hon var med mig på lägenhetsvisning vid 16.45, på nonnens väg. Så spännande och kul att kolla på egen lägenhet :D
Ska kolla på en på wennerbergsvägen på måndag också. Sååå roligt! Lagade goda pannkakor till middag också :)
Nu tänkte jag plocka lite i rummet om jag orkar. Är lite krasslig och seg i halsen.

Dagens låt Rihanna - S&M



/A.

Kommentarer
Postat av: Linda

Rihanan är bäst :) lyssnar på hennes nya album nu!

2010-12-02 @ 12:15:10
URL: http://lengda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0