Positiv Måndag!

NU är jag hemma från Göteborg!
Puh, vilken dag. Men ack så härlig! Gillar verkligen storstadspulsen som är i göteborg..det händer hela tiden nått :)

Igår när jag och madde kom till centralen så tog vi spårvagnen till Majvallen (majorna) och lämnade våra grejjer hos Madde. Super söt liten lägenhet har hon fått tag i och jätte fint har hon inrett. Shit vad jag också vill ha mitt eget nu! Ska verkligen börja kolla på lägenheter aktivt här i Lidköping. Sen åkte vi fram till stan och träffade Frida och lunchade på ett ställe som hette fröken Olsson. Pastasallad med kyckling blev det :) Mums.
Kikade lite i affärer och sen tog vi bussen till Lindholmen där frida har sin lya. Herre jösses vilka fräscha lägenheter!! Helt nyrenoverat bara studentbostäder. Där skulle det verkligen inte vara fel att bo ;) Eget gym har de också i byggnaden.

På kvällen var jag och madde hemma hos henne och hade det riktigt mysigt med mycket prat och skratt! Gud vad jag älskar att umgås med mina vänner. Det är bland det bästa som finns.
Idag blev det shopping för mig! Tjejerna hade ju skola, så jag strosa runt själv i Nordstan :)
Hittade ett par coola stövletter, en luvtröja på rea och en randig topp från HM.

Nu ska jag ta en dusch sen blir det nog sängen för mig, är riktigt trött efter den här dagen. Kommer somna gott kan jag säga :)
En riktig toppen helg har det varit!










Dagens låt: Shakira - Waka waka

/ A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0