Onsdag den 24:e november!

Halloj! Idag är det exakt en månad kvar till Julafton. Helt sjukt vad tiden bara springer iväg! Snart får man ju börja tänka på vad man ska ge bort i Julklapp.

Idag har jag varit hos Orawan och träffat hennes kille Majkel, adrian sov när jag kom. Gav present till orawan för hon fyller 20 imorgon! Grattis! Adrian fick sin randiga barbapappa body.

Vid tre träffade jag Linda på stan. Vi tog en fika på Garströms och sen gick vi lite på stan. Var så kul att träffa henne igen. Känns bättre nu efter att vi pratat lite.
Fick en kalender av mamma förut. En liten svart almenacka för 2011, perfekt!

Nu ska jag kika klart på Bonde söker fru!
/ A.

Dagens låt Kesha -  Take it off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0