Måndag 29 nov!

Hej & håå i kylan!
Usch vad kallt det är ute nu. Man blir inte alls sugen på att gå ut när det är så kallt.
Försov mig idag! Skulle vara på visning av lägenhet kl 12.00 och vaknade tjugo i tolv, inte så lyckat haha, men hann dit iaf. Lägenheten var jättemysig och hade riktigt bra läge. Mitt i centrum. Så ska kanske lägga ett bud på den.
Sen fikade jag med Linda på 3B, en kopp te som inte smakade så jätte gott, men med lite mjölk och socker gick den ner!Sen kikade vi lite på stan och åkte hem till mig en sväng.
Var på en visning till senare också, på östergatan. Mycket fin lägenhet, men lite för dyr!
Så får se hur det blir med lägenhet nu, men riktigt roligt är det att kika runt lite.
Nu ska jag ta bort sminket och sen krypa ner!

Enjoy life!
/A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0