Hej torsdag!

Idag träffade jag Linda som jag inte träffat på mycket länge. Var med blandade känslor vi träffades idag och känns fortfarande konstigt mellan oss, men hoppas vi kan reda ut mer nästa gång vi ses.

Sen en sväng till Kristina och prata i en timme! Så mycket som händer nu när man kommer "tillbaka", så det är mycket man behöver prata om! Efter det cyklade jag vidare i kylan till guldvingen för att ta vaccin spruta! Så nu hoppas jag att jag slipper influensan!
Har även lagat köttfärssås och spagetti till familjen ikväll. Det blev riktigt gott :)

Tänkte börja med att köra en "dagens låt" här på bloggen.

Dagens låt är: Daniel Adams Ray - Gubben i lådan






Livet är som en bergodalbana. Ibland går det upp och ibland går det ner! / A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0