1:a advent!

Hej alla mysiga där ute!
Idag gick jag upp vid elva, halv tolv nån gång. Seg som en mupp, men skönt att få sova. Jag älskar att sova!
Har varit på julskyltning på staden idag med mamma. Köpte massa fint.
Bland annat:

x En svart fin klänning från Hm ( nyårsklänning?)
x svarta sammetsleggings från Åhléns
x julklapp till Ludvig & Lukas
x en concelar som funkar bra! från Åhléns

Vi fikade på 3B också. Jag åt en god skink och ostsmörgås & en kopp kaffe latte. Träffade även Johanna Nilsson och vi bestämde oss för att ta en fika tillsammans i veckan! Kul!




Ikväll har jag och mamma varit lite pyssliga och gjort egna julkort som blev jättesöta. Adventsljusstakarna är uppe och glögg och pepparkakor har det blivit. En supermysig helg med mamma & henrik har jag haft! Pappa är ju i Florida och har det gött ;)

Nu blir det duschen och sen kolla klart på filmen eat, pray and love!
/ A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0