Underbara, älskade vänner

Idag har jag en sån dag då jag saknar mina vänner extra mycket som inte är hemma i Lisch. Anna är i Norge och hon har jag inte träffat på år och dar??! Men tur att skype och facebook finns säger jag bara. Då känns det nästan som hon är närmare än hon är.
Hanna hon är långt borta i mellanöstern närmare bestämt i Israel. Hon och Maja har snart vart där i 2,5 månad. De bor och jobbar på en Kibbutz. Hon verkar ha det undebart, men svårt att få kontakt med henne. Som tur är så bloggar hon flitigt och jag läser så mycket som jag kan!
Madde bor i Göteborg, men kommer hem varanan helg för att jobba. Försöker få till så att vi ses när hon är hemma. Har varit hos henne två gånger i majorna och hälsat på. Super mysigt har hon fått till det!
Frida bor också i Göteborg fast på Lindholmen, hon är dock nu hemma för att praktisera på KSS i skövde. Så nu hinner vi äntligen ses lite mer!

Saknar er alla så sjukt mycket mina fina tjejer! Men vet ni vad det bästa är? Att även fast vi inte hörts på ett tag och alla har olika saker för sig, så när vi väl ses så är det som man nyss setts. Allt är som vanligt. Det är det bästa med riktiga vänner, de finns alltid där vad som än händer.

Linda bor ialla fall fortfarande kvar i Lidköping, fast numera i Saleby tills hon hittar nått i stan. Så glad att jag har dig här hemma!
Alex bor också kvar i Lidköping och det är jag också jätte glad för. Mina härliga tjejer!
Jag kommer alltid finnas här för er, ni betyder alla så oerhört mycket för mig! Mina underbara fina vänner, JAG ÄLSKAR ER!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad söt du är Anna :) jag kommer finnas kvar i Lidköping ialf. Du betyder mkt för mig också<3



Men vill bara säga att det är tur att det finns facebook & skype. Dom andra är bara ett telefonsamtal bort, så brukar jag tänka :)

2010-12-14 @ 16:57:11
URL: http://lengda.blogg.se/
Postat av: Tilly

Vad fint det var Anna :) jag saknar dig mycket här borta.

Stor kram och massa kärlek. Snart ses vi <3

2010-12-15 @ 00:44:48
Postat av: Hanna

Jag vet, jag har daligt samvete for att jag inte hor av mig mer... Det ar sa intensivt har. Men glom aldrig att du alltid finns hos mig...jag tanker pa er hela tiden och saknar dig <3

2010-12-17 @ 17:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0