Torsdag 9:e december!

Hej!
Idag är det Anna dagen, min namnsdag alltså. Mormor ringde såklart och gratta mig, det har hon alltid gjort. Hon har nog aldrig glömt min namnsdag om jag tänker efter! Såå söt är hon :) Bästa mormor<3

Idag sov jag länge, somnade så sent igår så jag behövde sova ut. Satt vid datorn igårkväll och tog med den till sängen sen. Det är typ farligt..tiden bara springer iväg då! Så nu blir det ingen mer dator i sängen för mig, hehe.

Har vart på stan och kikat idag, sen kristina, sen hem och käka. Sedan ut i snön med Alex. Vi tog massa roliga kort :) Har även vart på banken för att kolla hur mycket min fond står i. Nu är jag skit seg och hungrig. Ska nog göra kyckling i ugn ikväll, mums.

Imorgon är det fredag!! Det innebär party! Wohooo ska bli så roligt :) Är riktigt taggad nu. Imorgon blir det systemet och inhandla lite gott ;)

Lite bilder jag och alex tog förut







Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Ni får ha en bra kväll! A.


Kommentarer
Postat av: Linda

vilka fina bilder :)

2010-12-13 @ 18:38:40
URL: http://lengda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0