Torsdag 2 december!

Hallo!
Idag ställde jag klockan på nio, bra för att vara mig! Tycker det är jätte skönt att sova länge, men blir så seg om jag sover för länge. Så nio är lagom om man inte har nått annat att gå upp till :)

Gissa vad jag gjorde igår??! La bud på ettan på sveagatan. Så spännande, om ingen budar högre så är den min! Wihoo, hoppas hoppas. Det är mycket lägenhet och flytt i mina tankar nu. Längtar verkligen till att få mitt eget!

Idag ska jag till Kristina & sen ska jag till Badhuset och simma med linda. Basta får inte glömmas heller, åh vad skönt det ska bli! Så skönt att basta nu när det är så kyligt ute. Brr!

Här kommer en bild från i somras. Vill vara brun nu, gillar inte alls att vara blekfis!



Ha en skön dag! / A.


Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du börjat blogga igen :)

Vi ses sen, woho!

2010-12-02 @ 12:13:07
URL: http://lengda.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag håller mina tummar nu för lägenheten!

2010-12-02 @ 12:13:37
URL: http://lengda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Va vacker du ar!!!!!!! Love youuuuu!!!

2010-12-08 @ 17:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0