Tisdag 21 december!

Hej alla glada :)

Idag fick jag reda på att mitt bud på lägenheten blev accepterat, så nu är det bara lite papper och kontraktet som ska skrivas på sen är den min!
Min egen lägenhet :) Är så sjukt glad nu! Wihoo äntligen ska jag flytta till eget place.
Senast den 1 februari får jag tillgång till lägenheten, så det är ju ganska snart. Ska bli så roligt att få fixa och inreda osv.

Idag har jag och Linda vart och solat en sväng. Jag solade bara 10 min, men skönt var det ialf! Få lite färg till jul & nyår är inte fel.
Ja, på fredag är det julafton! Vi ska åka upp tidigt på julaftonsmorgon till Sthlm. Ska bli så mysigt att fira jul med släkten, inte så ofta man träffas. Äta god julmat, klä upp sig, umgås, kika på kalle Anka, byta paket, spela spel och bara mysa.


Happy face! /A.

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiiiiieeee!!!!!!!

grattis till lägenheten snygging!!! :D :D

2010-12-22 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0