Onsdag 8:e december!

Hello!

De blev inte lägenheten :( de är uppe och budar på 130 000 nu...
aja, de är bara och leta vidare. Jag hittar säkert nån bra snart :)

Nån som vill med till ullared???! Jag behöver åka dit och köpa julklappar...har typ inte köpt några julklappar än. Hör av er om ni är sugna på att åka dit!

Idag ska jag till Viola och käka lunch, inte fel och bli bjuden på mat. Undrar vad det blir för smarrigt?
Sen ska jag nog ta ett kik på stan.


På fredag är det party som gäller! Fan vad roligt det ska bli. Längtar jätte mycket. Frågan är vad man ska ha på sig?? Alltid detta problem......

Ni får ha en toppen dag mina tusentals läsare...ne men nån kanske läser iaf ;)

/ A.

Kommentarer
Postat av: Linda

du kommer snart hitta dig en bra lägenhet, det tror jag!



jag vill till Ullared, men har inte råd. Men vi kan väl ta en trip dit till våren? Vore skit kul ju!



<3

2010-12-13 @ 18:40:19
URL: http://lengda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0