Monday morning

Tjohoo :)
Hoppas att allt är bra med er! Med mig är det bara bra :) Har vart på toveks bil och kollat upp hur mycket det skulle kosta att byta backspegeln på audin, 2091kr. Kuuul?! Jag körde ju sönder den häromdagen (klantigt ja vet), så jag kommer väl få lägga ut det. Aja, nu har jag lärt mig en läxa.

Igår var jag som sagt i Göteborg hos mina tjejer. Tog direkttåget så jag var där vi elva, madde mötte mig i nordstan, sen mötte vi frida vid tolv. Vi skulle handlat julklappar men blev inte så mycket med det. Köpte istället ny foundation till mig själv och en sminkpensel! Sen gick vi och käkade på ett jättemysigt ställe. Jag åt en ost & skinkbaguette, mums ;) Runt halv tre tog jag & madde spårvagnen till henne i majorna. Vi drack te, pratade killar, kikade nyaste gossip girl avsnittet, kokade ägg och pratade lite mer. Sen tog jag tåget hem vid sju, en toppen dag helt enkelt!

Snart ska jag gå och kika på en lägenhet på majorsallén, spännande. Mamma & Linda ska hänga med och tycka till. Hoppas denna lägenheten är något att ha. Vill flytta nuuuu.




Ha en fortsatt bra måndag! / A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0