Fredag 3 december.

Tjo :)
Det snöar mysigt i Lidköping idag!
Tredjeluckan är öppnad i kalendern, jajjemän. Alex kom hit en sväng förut på förmiddagsfika. Lite te & pepparkaka bjöd jag på. Blev lite tjöt sen begav vi oss fram till stan för lite ärenden. Alex köpte en jättesnygg mössa och lite julpyssel saker. För mig blev det inget, lika bra det ;)

Juste, det blev inte lägenheten som jag la bud på för en kille budade högre och mer ville inte vi lägga, tyvärr :(
Men nu är det bara att leta vidare. Hoppas verkligen jag hittar någon snart!

Om en timme ska jag hälsa på lite hos Dee och lillkillen, sen ikväll blir det väl idol och lite god mat förhoppningsvis. Är riktigt Party sugen, men det får nog bli nästa helg :)

Nu ska jag läsa lite i min bok " Elsas mode"


Ha en go fredag! /A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0